tisdag, oktober 10, 2006

Ny bok!


Stockholmarna är experter på sin egen stad. Vi funderar på att skriva en bok om just det.

Boken är till slut en intressant avhandling om hur viktigt det är att stockholmarna får vara delaktiga i olika saker som händer och hur vi kan skapa fler möjligheter. Den ska handla om hur man leder projekt ute i fält, sätter igång kommunikation och får folk i Stockholm mer delaktiga.

Den som är mer delaktig och en fördel med det är att man kan få bidrag. Det finns många sorter som passar det som just du vill. Vissa kan tycka att man blir en lathund av bidrag men ibland behövs det.

Häng med du också!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Typiskt nollåttor att bara hålla allting inom huvudstaden. Som om Stockholm vore hela Sverige! Jag tycker att våra tips också förtjänar bidrag!!! Här i Lule har vi till exempel vårens första umsmus-dag den 4:e april, då man kan vara ute tillräckligt länge för att njuta av en Mumsmus och vi har dessutom Flatbrödsbaket i september. Tänk på det du, inskränkta nollåtta!!!

Anonym sa...

Oj, Mumsmusm skulle det såklart va! Vi flytt int!!!

Anonym sa...

Nämen fan - MUMSMUMS!!!!

Anonym sa...

Bidrag? Usch! Avskaffa sån skit!

Anonym sa...

Hej, jag kan bara sova med fönstret öppet på nätterna. Och nu när det är kallt ute, så har myggorna bosatt sig hemma hos mig. Och jag såg att du fick pressstöd. Kanske det finns något stöd för mina myggor. Funderar...